Návraty a Refundácie

Akceptujeme vrátenie alebo výmenu, ak je položka, ktorú ste si kúpili, chybná. Ak dostanete chybný tovar, kontaktujte nás na nižšie uvedenom telefónnom čísle alebo e-mailovej adrese a uveďte podrobnosti o produkte a chybe. Potom vám vysvetlíme, ako produkt vrátiť.

Zodpovedáte za prepravné náklady spojené s vrátením vašej položky. Nezodpovedáme za stratu alebo poškodenie počas prepravy. Za všetky vrátené zásielky musíte zaplatiť aj poštovné a poistenie (ak je to možné). Ak máte nárok na vrátenie peňazí, vrátenie peňazí nebude zahŕňať poplatky za dopravu a manipuláciu, ktoré môžu byť uvedené na dodacom liste alebo faktúre. Keď dostaneme vrátený produkt, skontrolujeme ho a v primeranom čase vám pošleme e-mail, či vás chyba oprávňuje na vrátenie peňazí alebo výmenu. Ak máte nárok na výmenu alebo vrátenie peňazí, vymeníme produkt alebo vrátime peniaze rovnakým spôsobom platby, aký ste zvolili pri objednávke.

Už zaplatené prepravné a manipulačné poplatky sú vratné a vrátené platby zahŕňajú náklady na prepravu. Po prijatí nášho e-mailu môže trvať až 14 pracovných dní, kým sa refundácia objaví na vašom bankovom výpise.

Vrátené položky:

Akceptujeme vrátenie nových a dokonca otvorených položiek. Položky môžete vrátiť aj s originálnym otvoreným obalom do 14 dní od nákupu s pokladničným blokom alebo dokladom o kúpe. Ak od nákupu uplynulo 14 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí ani výmenu.

Profesie:

Vymieňame len chybné alebo poškodené produkty. Ak sa domnievate, že produkt je chybný, kontaktujte nás do 14 dní od zakúpenia na nižšie uvedené telefónne číslo alebo e-mailovú adresu a uveďte podrobnosti o produkte a chybe. Potom vám vysvetlíme, ako produkt vrátiť.

Tu sú naše súradnice

DATARTOBCHOD.SK
Telefón: +421 233 329583
Email: kontakt@datartobchod.sk
Adresa: Diaľničná cesta 6015/12A, 903 01 Senec